årskrönika.

Ett nytt år har börjat och jag blickar tillbaka på 2015 med glädje. Januari Min mage var stor och det var allt dags för prinsessan att titta ut. vilket hon gjorde 2jan och hon var barn nr 20 som föddes på det nya året. Nu var det en liten nystart för familjen. Dennis blev storebror och han har älskat sin syster från första stund - vilken kärlek. Ingen svartsjuka , bara ren skär lycka ... Rollen som storebror älskar han. Bebisbubblan höll i sig och vi var och är världens lyckligaste föräldrar till två diamanter. Många besök blev det i januari av familj och vänner som ville komma och titta på Angelina. Dennis åkte även skidor för första gången, och jag bokade en resa där jag bjöd familjen och min mamma till Side. Februari Vi fixade pass till familjen även lilla Angelina var ju tvungen att ha ett för kommande utlandsresor. Den 4 feb drabbades Dennis av vattkoppor som tur var det lindrigt och han mådde bra men fick vara hemma från förskolan. Köpte gymkort och började träna i några månader fram tills gymmet böt receptionist och vi inte längre kunde ha Angelina med oss. Jag överaskade med restaurang besök på alla hjärtans dag och gav man och barn godis hjärtan och små presenter. Jag fick vackra rosor och en kjol. Älsklingens föräldrar kom för att träffa oss och nytillskottet. Vi var i tyresta by där dennis red och vi grillade korv. Mars Jag och barnen åkte till Säffle gjorde besök hos vänner och på Tabor. Denna månad var det även dags för efterkontroll med cellprovtagning efter födseln och allt såg bra ut. Micke fyllde år och vi besökte skogskyrkogården och tände ljus och la blommor. Jag och älsklingen firade årsdag. April Vi checkade in på hotell vid Arlanda då vi tidigt på morgonen åkte till side med barnen och deras mormor. 1v med sol och bad var riktigt härligt. goda frukostar och lollo och Bernie som var där hela tiden. Vi invigde också grillen på gården hemma och spelade fotboll med barnen i kvarteret vilket vi gjorde många gånger under sommaren. Maj Vi startade maj månad att gå på cirkus hela familjen. 17maj var det min älsklings födelsedag han fick parfym en flaska vin och en resa till Grekland i 16 dagar med mig och barnen. Vi åkte på kryssning med Cinderella tillsammans med mina svärföräldrar. I maj var det också förskolans dag då vi grillade och myste med föräldrar och barn på Dennis dåvarande förskola. Vi fiskade i nynäs och åt lax och räkor på bryggan - vilket vi gör många härliga sommardagar. Min gudfar gifte sig vilket också var en stor händelse denna månad. Vi firar morsdag på paus tillsammans med Säffle familjen som var här på besök över helgen. Juni 2 juni drog vi till Grekland ett av våra favorit resmål. Angelina fick sina 2 första tänder på denna resa. Jag och älsklingen förlovade oss på stranden med barnen på Sveriges nationaldag. d Denna dag är så speciell , det var så otroligt vackert. Något av de absolut bästa jag gjort. jag har ju funnit min drömprins. Dennis drabbades dock av öroninflammation på denna resa och läkare tillkallades till hotellet. en vecka utan bad och istället med surfplatta i sängen blev det för våran lillkille. Men bamse kom varje dag på besök. När vi kom hem fyllde mormor år och det var dags att fira henne. I juni månad var vi också på en del castingar med barnen. Juli Hade en mysig dag med mina bästa tjej kompisar som kom på räkfrossa hemma hos mig. Jag bjöd familjen på gröna lund och vi vann 3 stjärn vinster ... hade choklad hemma i ett år. Beställde doptårta och planerade dop för Angelina. Den 25 juli döptes hon i Västerhaninge kyrka. ett lyckat och vackert dop där hon fick 2 st faddrar/gudmödrar Emelie och Caroline. Malin stod för sången och framförde du är det finaste jag vet. jag och många andra fick gåshud det var riktigt fint. Jag minns även morgonen med pannkaksfrukost i sängen. Och det var dags för min mamma att bli ännu ett år äldre. Augusti Dennis började på 6-års verksamhet och fick nya klasskamrater på den riktiga skolan. Och han trivs och älskar att gå i skolan. Andra delen av sommarens fotbollsskola startade igen och nu var lördagarna fullbokade igen. September Dags att fylla 30 och jag uppvaktas ordentligt av min kära och barnen. vilken underbar frukost jag fick. Jag fick en blixt till min kamera den har räddat många fotosituationer och skapar bra bilder. Jag fick solglasögon och väska från MK. Pengar och massa annat kul. en lyckad 30års dag hade jag. Jag gjorde långtids hjärt ekg då jag har haft många extra slag. Vi åker till Norge hela familjen och Dennis får klättra och vi får se Lillehammer under några dagar. Oktober Underbara barn mässan i Älvsjö men nej tyckte det var riktigt tråkigt i år. Dennis och jag började åka skridskor November Började köpa julklappar tidigt i år. Denna månad blev nog årets sämsta för Dennis då han ramlade och bröt armen. Han opererades och gipsades i 4,5 vecka så Dennis kom inte tebax till skolan mer detta år då han var tvungen att vara försiktig. Tåg årets julkort på barnen som blev väldigt bra. December Baka bullar, ordna adventsfika ja varje helg i december var fullbokad. Angelina fick bältros men hade inte ont och nu vet vi att även hon haft vattkoppor då hon fick några prickar efter att dennis haft det men BVC kunde inte fastställa det då det var så lite. Dennis gick luciatåg i kyrkan och vi åkte på julbordskryssning hela familjen. Vi firade dennis födelsedag och han hade kalas med både klasskompisar och ett för familjen. Julen firades med mamma jack och mormor. och nyår med mannens föräldrar. vi kan summera året att det vart ett mycket bra och roligt år nu blickar vi mot ett roligt spännande 2016.